"Βρέξει-Χιονίσει" είναι το σύνθημα της καμπάνιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την ανάπτυξη του τουριστικού "προϊόντος" της περιοχής.Το σύνθημα αυτό δένει απόλυτα με την επισκεψιμότητα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας.
Με ήλιο και βροχή τα λεωφορεία που είναι παρκαρισμένα στο χώρο "στάθμευσης" του μουσείου δίνουν,καθημερινά, δυναμικό παρόν.
Η αρχή έγινε. Το επόμενο βήμα είναι να κεφαλαιοποιήσει η πόλη αυτό το γεγονός. Την σκυτάλη πρέπει να πάρει η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Θηβαίων.
* Για του λόγου το αληθές: Λήψη φωτογραφίας Κυριακή 27/11/16
Ηλίας Τραμπάκουλος
{module[129]}
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου